Saturday, June 25, 2011

~ Penjaga Vs Penunggu ~

Hujung minggu ni aku ditugaskan dlm 'Unit Penunggu Terhad'
UPT ni senang jer keje ak..dtg umah Mak Long aku,
pastikan rumah kemas, bersih, lampu on time mlm...
Actually maklong aku ni g wt Umrah...g nga PakLong, ngan To'Ayah....
so , aku duk sorg2..tggu umah...BTW aku ni mmg pemalas (tahap ternak lemak)

Pesanan Penaja a.k.a makLong:...bermula dengan TOLONG
1. pastikan start kereta setiap 3hari skali
2. pastikan rumah kemas, bersih & terapi
(sapu & mop lantai) 
3. lipat baju dlm bakul
4. buang sampah
5. siram bunga (yg xseberapa nk hidoppp)

so Penaja kene sponser aku....adiah plng ISTIMEWA..
(suh To'Ayah doakn ak dpt jodoh & cepat2 kawen)
hahhahhahhahahhahhahhahhah.....peace Yooo!!! 



MALASnyeeee....
nk kuar nga member habiskn gaji pom malas..(takok abes gaji sbln gaji...sakit derrrr!!!)
bkn kedekut yeee..
nati nk gali kt mane..hahhahha...
alaaa acah ajer..aku bkn nye jenis b'kira ngan member...
stakat paw..mngepaw ni serah je kt ak
(i'm da best)

Malam s'mlm aku lepak kt lepak kt Kedai Abg aku
sambil nonton Maharaja Lawak ...Peace Yoooo
kedai abg aku jg tumpuan ramai coz ML
yehaaaa...SEPAH menangg..Bestt...Jozan best..
p yg plg best JAMBU!!!! 1.2.3...kih3


p/s: Tahniah utk sumer Finalis ML...Tahniah utk Sepah (Juara) & Dafi..
Jambu (4th) & Zila..(tip top!!!)

xoxo
warnawanie



No comments:

Post a Comment