Thursday, September 29, 2011

~ Noop Entrie He3 ~


Assalamualaikum Salam 1 Malaya
yea yea yea...
 Hari ni 29.09.11 bersamaan 1 Zulkaedah 1432
aku baru nak hapdate BLOG

kuawaaaa..kuawaaaa..huk3 cedey nyo
Entah knape sejak 2 menjak ni aku jadi sikit 
BLURRR + BONGOK = Menggonggggg
aiiiiiiii....naek tahap sukatan DARAH aku 

Aku cedey RAYA thn ni xmeriah mcm org laen
Famili aku awal2 pagi raya dah BUSY kt dapow
Kung Keng Kung Keng duk nolong My Umi masak2
ehemmm Al-maklum CATERER..orh tu tempah tu tempah ni
so Umi aku xsempat langsung nk bg skit masa utk b'salam-salaman

Kesimpulanya: 
Kami sekeluarga lepas blk surau Solat sunat Raya terus masuk DAPOW
huk3...cedey la xdpt posing n nunjok2 picture RAYA 2011
tp yg BEST tetap ade laaaa
Umi aku masak makanan peveret aku...aaaa TERHARUNYA
tp NO PICTURE ok!!!

By da way kami 1 famili ade wt FAMILY DAY
ni sempana xsempat nk rehat time raya
Setiap hari 1 miggu 1st raya B00King Catering Full!!!!
so time ni laa nk enjoy

FAMILY DAY 
tempatnya : 
Di tepi pantai yg Indah
PANTAI SRI TUJOH, TUMPAT KELATE

Masa & Tarikhnya:
8.00am - 4.00pm | 2.09.2011
Hari Jumaat bersamaan 4 Syawal 1432
 (Bagi kaum Adam,wajib m'nunaikan solat Jumaat)

Aktivitinye:
Mandi Beramai-ramai
Panggang Ayam, Ikan, Sosej BBQ secara bergilir-gilir
Tido Telentang & Mengiring (kih3...kih3)
Acara mengemas dan membersih kawasan perkelahan secara terhad




>>>>>> Ruangan Iklan2 & Picture Famili Day 2011<<<<<<<
(akan diupload xlama lg: dlm proses)



p/s: warna warni raya 2011 xdapat nk diceritakan secara BESAR-besaran
sbb aku xde picture RAYA wey!!!!! huk3


warnawanie
”terima kasih Allah”

No comments:

Post a Comment