Saturday, August 6, 2011

~ Kuatkan semangat, Cekalkan Hati ~


Assalamualaikum & Salam Ramadhan
Hari ke-6, penuh cubaan yg datang tiba2

Hari ni aku free, duk lepak2 kt umah mak long
Tadi teman mak long p NSK kt W.Maju
nak p beli barang2 keperluan dapur
nak masak2 utk berbuka

Sambil tggu nak tolong mak long jap lagi
aku gatal2 tangan duk skodeng2 pesbuk aku
Dulu bukan maen la, hidupku ngan pesbuk
skunk....dah malas nak layan
p hari ni aku layan jap...

Aku terjah la beberape pesbuk termasuk aku punye X
huhhh.....sedey..ie tunang xcakap sepatah ape pon
mmmmmm....sorg lagi X nak kawen.... huk3
dulu ckp.." i setia nga u jer, xde org laen"
pastu bile dh ade yg baru, terus cabut, diam seribu bahasa
sms xbalas..col xangkat
tutt3....dgr citer dh tunang..
bukan aku nk marah tp hangin jer

Walau ape pom, aku doakan yg terbaek utk dia
semoga dia bahagia dgn pilihan nya
Insyallah hingga ke akhir usia



Setiap mase aku pikir, bila aku putus ngan some1
 mungkin die bkn JODOH aku
Moga2 tuhan pertemukan aku dgn org yg betol2 ikhlas
xmau la yg jenis ikhlas tp jauh
wat sakit kerongkong ak je

 Kalau anda dh xsuke @ dh xcinta, better be honest la....
jgn duk wt diam seribu bahasa.
Berterus-terang adalah 1 langkah yg bijak & lebih baek

Lupa plak, klau dh putus, xelok plak kalau pulangkan barang pemberian X tuu
cam budak kecik jer
SIMPAN @ BUANG je kalau dah xsuke
hahhahaha....ape yg penting
JANJI KITA EPI

p/s:  
"senyum ketika kita boleh senyum
ketawa ketika kita gembira
Bersedih ketika kita sedih
Menangis jika itulah adalah yg TERBAEK"




warnawanie
”terima kasih Allah”



No comments:

Post a Comment