Wednesday, July 6, 2011

~ Sedey Aku Pedey (yg Teramat sgt) ~


Assalamualaikum n Salam Sejahtera....
Pohon jutaan kemaafan yg tdk t'hingga utk sume sahabat2 ku
kalau ak terkasar bahasa (dlm penulisan blog)
maklumlah ak ni org yg cetak IT.
Warna Wanie aku ni s'kadar hiasan 
dan tempat ak b'kongsi pengalaman suka duka aku sepanjang perjalanan HIDUP aku

Syukurlah kpd ALLAH s.w.t krn aku masih lagi b'nyawa 
dan m'yambut HARI LAHIR aku yg ke.....????? (even celebrate sowang2)
ni la yg jadi sedey n pedey....
Org laen ngan versi laen...AKU versi aku
huk3...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nak nangis (nangis dlm hati je la)
nk cakap xley...nak sembang pon xley...
so????Apa yg boley?....(asallaaa aku ni ngok ngek)
Nama lagi Blog....so TAIP je la ape yg aku nak luahkan
(mangkuk lauk punya Org)*****mengata utk diri sndiri

Kalaulaa aku dpt undurkan masa....
1. Awak...saya mitak maaf ye...sbb lukakan hati awak
2. Terima kasih awak bagi Hadiah B'day utk saya....
3. Awak laaa yg terbaek....p ade la lagi laaaa yg baek dr awak...(huhhhh)
4. Awak jg diri yek sbb saya xsampai ati nak TINGGALKAN awak


MR TEDDY Aku...jgn salah faham plak!!!!
***Ape la yg aku TAIP mengarut nih***
susah betol la nga minah nih...seb baek aku ni baek sikit dr ko...
KO ADE?

p/s: Hasil Penulisan Taip ni aku tujukan utk Mr Teddy
yg selalu ade ketika aku susah...ketika aku tido...
Mr Teddy yg selalu menemani Hidup aku...jgn marah yee
aku bukan b'maksud ORG yee....cume asyik Mr Teddy je yg ade kt TEPI 
so aku ade hadiah B'day utk diri sndiri...MR...???...hahhahha 
xmoww TAIP la name MR yg BARU tuww...malu
Bukan aku maksudkan LELAKI ye...lebih elok SINGLE MINGLE.....

xoxo
warnawanie

No comments:

Post a Comment